Ce este PDR?
In urma cu mai bine de 80 de ani celebrii producatori de automobile de lux – Porsche, Ferrari si Bentley – au creat si implementat un nou sistem de reparatii care sa le permita sa corecteze micile imperfectiuni ale caroseriei intr-un timp mai scurt si fara sa fie nevoie sa reintroduca elementele la vopsitorie.
De ce au facut acest lucru? Din considerente economice.
S-a observat ca la asamblarea autoturismelor, spre finalul procesului de productie apareau pe unele componente mici indoituri.
Acestea ar fi putut duce la inlocuirea elementului sau chiar la respingerea vehiculului pentru comercializare, ceea ce ar fi intarziat sau chiar ar fi impiedicat livrarea automobilului la standardele producatorului.
Astfel a fost inventata tehnica ’’Paintless Dent Repair” – repararea indoiturilor fara vopsire – tinichigerie la rece
Polish Car a investit atat in achizitionarea de scule si echipamente speciale pentru acest tip de reparatie, cat, mai ales, in trainingul tehnicienilor sai. De aceea, va putem oferi servicii specializate de ’’Paintless Dent Repair” – repararea indoiturilor fara vopsire – tinichigerie la rece
Reparam:
- indoituri cauzate de grindina
- accidente uşoare
- manipulare autovehicule
- deschiderea uşilor în parcare
Avantaje PDR:
- Autovehicul reparat fara vopsire
- Mentine starea initiala a automobilului
- Rapid – in cele mai multe cazuri, reparatii in aceeasi zi
- Economic (in comparatie cu metodele traditionale)
-
Ce inseamna tinichigerie PDR
Tinichigerie PDR (paintless dent repair) reprezinta procesul prin care indoiturile din caroseria oricarui tip de automobil sunt inlaturate, fara revopsirea elementului. Se aplica atat panourilor din aluminiu, cat si celor din otel.
-
Este sigura reparatia PDR
PDR este sigura pentru ca este nondistructiva, tabla nu sufera niciun tratament termic, iar masina este adusa la starea ei de fabricatie intr-o proportie care variaza intre 90 la suta si 100%.
-
Care sunt avantajele PDR?
Această metodă este cea mai apropiata de starea initiala a metalului din fabrica. Metalul nu sufera nici o slefuire, urme de chit sau grund deoarece vopseaua originala de fabrica nu este inlaturata. Costuri reduse, timp redus.
-
Orice indoitura poate fi reparata?
Cei mai importanţi factori pentru a stabili dacă o adâncitură pot fi reparata sau nu sunt adâncimea şi locaţia indoiturii. De ex. vopseaua crăpata poate fi un indiciu că o adâncitura (lovitura) este prea profunda.